Solbränd.

Usch, jag som trodde jag skulle bli brun blev röd istället. Röd som en tomat. Inte fint. Men det blir nog bättre imorgon. På tal om imorgon, så ska jag åka till Malmö. Tjoho! Ellen konkar på och vi ska båda hitta skolavslutningsklänningar. Ja, jag har ju haft en del problem med vad jag ska ha på mig på avslutningen, men nu har jag bestämt mig för att hitta  någon riktigt snygg, sommarklänning. Så det blir brabra. Jag kommer klicka en massa bilder. Haha,  tyvärr var jag så dum så jag slänge min kamera i en fotölj som jag sedan grädda på med en hög kläder så det var lite svårt att hitta den. Men nu har den kommit till rätta! Jippie. Min lovely kamera.

Nu ska jag dra mig till sängs. Först ska jag bara hitta ett påslakan till mitt täcke. Blä, jag drog ut  det idag bara för att jag skulle ligga på det ute i trädgården men Pelle (vår sötsöta kanin) smutsade ner det med en del jord och väldigt mycket skit om jag får säga det själv, och inte är det väl trevligt att ha en massa jord i sängen heller. Ajja! GOD NATT och sov så gott. Kram!

Kommentarer
Postat av: HANNA

sallllllllllllly :)! ring mej ring mej ring mej.

2008-06-07 @ 16:41:25
URL: http://hannnalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0