65-årskalas.

Idag var vi på ett litet kalas i Lomma. Det var min vän Lovisa och hennes mamma som fyllde 65 år tillsammans. Så dit var man bjuden, riktigt treevlans. Träffade en massa sköna människor också. Haha, hade så kul.

Igår var jag lite "off", men idag är jag tillbaka, pigg och kry. Jag hade nämligen fruktansvärt ont i huvudet igår och då blir det bara jämmer:P Haha. Nej men jag var så trött efter allt jobb, eller allt jobb kan jag inte säga. Jag jobbar bara åtta timmar om dagen och jag vet att det är många fler som jobbar 100 gånger så mycket som det. Därför kan jag inte klaga :)

Igår sydde jag en kjol förresten! Min lilla sysslosättning, så mysigt! Det blev en blommig kjol. Ska visa den nunu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0