Nu far vi..

om sex timmar och en kvart - till LONDON! Ja, jag kan varken tro mina ögon eller öron, men det är sant. Crazy! Har hunnit packa och allt, nu är det bara att försöka sova. Haha, gissa om det kommer gå. Det är precis som på julaftonen. Kanske bättre. Kommer hem den fjortonde augusti. Blogträffen har jag tänkt mycket på. Det blir jag och Hanna som får planera den lite mer senare. Men vi vet att den kommer att äga rum i Malmö. Datumet är fortfarande osäkert. Det finns många som inte kan ta sig till Malmö nu innan skolan börjar och allt. Men vad gör det, vi har ju en massa lediga helger framför oss. Gaaaah vad kul det kan bli.

Nu ska jag i säng. Tidigt, men inte ska man väl se ut som ett trött, slibbigt monster haha;) 1000 slängkyssar!


Bjuder på en knäppisbild.




Psssst.. Happy birthday to you Katja!


Kommentarer
Postat av: Frida W

Ha det jättebäst! Kramar :)

2008-08-09 @ 18:07:01
URL: http://fridawallgren.devote.se
Postat av: natalia

shit , kul :)

2008-08-10 @ 22:43:58
URL: http://nataliamann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0