Far away from this place.

Imorgon far jag till Båstad, till min nya skola. Jag har skaffat mig ett fint, mörkrosa täcke och en lila kudde som jag tänkte krypa ner i varje kväll. Och en stor blommig temugg. Den vill jag dricka kamomillte ur varje morgon och kväll. Packat har jag gjort så det är helt klart, nu är det bara till att springa och köpa sig en vattenkokare också. Det är vad som saknas. Nej nu låter jag ju helt lugn. Ska sanningen fram så är jag så jädrans nervös just nu. För hur det kommer gå och sådär. Men jag tröstar mig själv med att säga att i början kommer det vara svårt men jag kommer känna mig som hemma efter tiden som går. Nu ska jag visa fler bilder från London!


Kommentarer
Postat av: Katja

hoppas du har haft det bra dena första vecka. jag har försökt att ringa, men du har inte svarat! iaf, när får jag hälsa på;)? puss älskis

2008-08-25 @ 19:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0