Väldigt osocial..

Ja, här har ni då Sally på dåligt humör :).. Egentligen skulle jag följa med in till Ystad idag men jag vill inte skrämma folk med mitt dåliga humör.. Blärk, jag är riktigt trött. Okej, det började med en bra dag men ja sedan blev den bara värre.. Först så hade vi ju engelskt nationellt prov och det gick väl skapligt tror jag. Sedan va det idrott, som jag och Frida skulle hålla. Där började min känsla av att jag skulle få en ganska tråkig dag. Först så kom jag på att jag varken hade stumpor och skor med mig till idrotten. Och jag kunde inte använda mina strumpbyxor under gympabyxorna eftersom det isåfall skulle bli väldigt varmt.. Så jag fick gå utan strumpor i mina tygskor (har du någonsin gått utan strumpor i tygskor?, om du inte har det, testa det inte^^) upp till idrotten. Där blev det bättre eftersom Elisabet var villig att låna sina strumpor till mig. Snällt! ^^ Sedan höll vi i gympan. Det gick väldigt bra, förutom att jag fick skrika halsen hes (och jag som va sjuk igår:P). Men annars va det väldigt roligt, alla tyckte om lektionen. Sedan var det såklart SO:n. Vi skulle ha läxförhör. Jag räckte upp handen typ hela tiden men jag fick inte prata först i början:P Haha, hade pluggat mig svettig dagarna innan:P Men tillslut fick jag då en fråga, vilken jag inte kunde så bra men det gick väl an. Ja, så gick den lektionen.. Men matten! Åh, vad jag var trögfattad. Först skulle alla få tillbaka sina prov som de hade gjort igår när jag inte va där. Sedan gick vi igenom lite frågor även om jag inte hade gjort provet än. Men vad gjorde det, jag fattade ju ingenting så det hade igen betydelse. Jag fick mitt prov(oj vad detta blir låångt) och började skriva. Men jag fattade såklart igenting. Äsch, det va ett låtsas nationellt prov, men ändån.. I alla fall så sa jag till Frida att jag inte fattade någonting och då sa hon att jag inte skulle klara det riktiga nationella provet och det höll nog vår lärare med om (och jag visste inte att Frida skämtade!!) så jag blev gråtfärdigt och började hyperaktivera. Dessutom så skrek alla inne i klassrummet så då kunde jag inte koncentrera mig. Men jag gjorde mitt bästa. Hoppas det går bra :).. Nu vill jag bara krypa ner i sängen med en varm kopp choklad och läsa Lotta-böcker ^^. Vad härligt <3 Och förresten! En pinsam sak hände imorse! Jo, jag kom in i klassrummet (där alla såklart) redan befann sig, färdiga för engelska provet. Jag skulle precis slå mig ner när vår lärare sa: "sallydaisy.blogg.se". Och jag bara "Tyst!".. Och varför? Jo, på måndagen skulel jag göra lite skojjreklam för min blogg så jag satte upp en lapp på tavlan och skrev bloggnamnet och BESÖK med stora bokstäver då. Men det va ju meningen att jag skulle ta ner den efter rasten, men mitt dumma nöt kom inte ihåg det! Åhh.. Sedan hade alla sett den. Frida och jag skulle egentligen ta ner den snabbt som bara den när vi skulle till skolan igår, men jag kudne inte det för att jag va sjuk. Och Frida tänkte inte på den lappen så den hängde väl kvar där tills idag :O Åhhh... Asså som ni förstår så har min dag varit väldigt jobbig, och jag har präglat mig fram.. Okej, det låter kanske inte så jobbigt men man blir hjärnpsykad när allt sådant här händer på en dag.. Så låång skoldag. Visst, skolan är ju rolig men när man är på dåligt humör, ja då går allt fel.. Men nu ska jag som sagt ta en varm kopp choklad och läsa Lotta. Jag ska visa dagens klädval också, men det kommer lite senare. Puss!

Kommentarer
Postat av: Ninliqueur

Hihi! Låter ju som att ni har rätt kul iaf. Fast stackars dig för detdär med blogglappen på tavaln:P.

2008-04-18 @ 16:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0