Tjabba tjena!

Heeej alla läsare! Gud vad jag är gla. Igår hade jag 44 besökare, tänka sig! Kulkuligt!

Nu är klockan kvart över sju. Hehe, blev väckt liiite sent. Men jag har hunnit klä på mig och så. Jag ska visa dagens klädval senare också. Tralalalala. Vad kul vi hade det på dansshowen igår. Dansarna va riktigt bra och man själv får kicken att börja dansa. Haha, jag blev uppdragen och va tvungen att stå på scenen. Pinsamt eftersom jag inte visste vad jag skulle göra, så jag bara stod där med mina ben helt konstiga och skrattade. Men nu måste jag dra till skolan. Va nera och åt frukost emellanåt jag skrev detta:P Haha, men jag bloggar i eftermiddag och lägger in veckans klädval. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0