Långtråkig dag..

Hej! Den här dagen har gått så långsamt så att till och med en snigel skulle kunna köra i racerfart i gemförelse till dessa tråkiga 12 timmarna. Och gissa varför den har varit så tråkig och långsam! Vi hade nämligen två nationella prov! Och sedan har mitt humör inte varit på topp.. De två proven gick nog inte alls som jag hade tänkt mig. Matten var väl klurig men om vi hade haft lite längre tid på oss så skulle det gå MKT bättre:) Franska nationella prov hade vi också. Hmm.. Konstig? Ja. Men men det var bara till att köra igång. Inte för att jag förstod allt jag läste men jag svarade väl på nästan alla frågor:) Imorgon, då händer det något kuligt! Då ska jag nämligen upp till Varberg. Skojjskojj som in i bomben. Jag ska passa mina kusiner nu över lovdagarna:) Tihi! Så skojj! Och på tåget kommer jag ha all tid i världen att läsa ett par Lotta-böcker. Nej, gud vad mysigt det kommer att bli:). Nu ska jag ut i trädgården och klicka lite dagens klädvalbilder. Hej so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0