Tjenare!

Sitter ute i solen med en iste och sesamkakor och försöker plugga. Haha, det går inte så bra eftersom solen reflekteras på datorskärmen, men jag får väl skriva för hand då:P Vet ni vad jag gjorde förresten? Jag är en riktig liten plugghöst:P Jag stannade kvar i skolan till halv 6, de du;) Det var väl duktigt av mig? haha jag måste verkligen bli klar med vår hemkunskapsuppgift, vill inte mista mitt mvg:P thihi!

Ni ska få se dagens klädval lite senare också;) det blev avklippta jeansshorts med det nya ellos-linnet. Så fint:) Nu sitter jag i linne och leggings, kanske inte så kuligt att se det:P Men hej so long! <3 Och tack så mycket för alla de fina kommentarerna <3<3


Kommentarer
Postat av: carro

Tack! :)

2008-05-08 @ 20:21:33
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0