Tjena mitt bena:)

Hej! Idag har vi sovmorgon till kvart i tolv. Ja, fråga mig inte varför jag steg upp kvart över sju då:P Haha, jag kunde bara inte somna om. Sådan är jag:P När jag väl vaknar kan jag b ara inte somna om:P

Idag börjar vi med gymnastik, ja det var väl nice. J-H ska nämligen hålla i lektionen så det ska bli kul att se vad han hittar på:) På tal om idrott, jag har tänkt på att börja gymma. Haha, nej jag ser inte min framtid som en tynglyftare, det är bara min kondition jag vill stärka. Det skulle behövas efter den låånga vintern där man för det mesta ahr befunnit sig inomhus framför TV:en med en stor godisskål i knäet. Kan ni se det framför er? Dag ut och dag in:P

Nu ska jag göra mig iordning för dagen och ni ska ha det superbra, kram!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vi kan börja gymma tsm :)

2008-05-07 @ 08:28:36
Postat av: Sally

Hanna: Det är klart vi ska:) Men duu? Du fick inte ta bort din blogg:( Den var så fiin!

2008-05-07 @ 09:26:36
URL: http://sallydaisy.blogg.se
Postat av: Hanna

:D men blää.. den var ful :D jag ska göra en ny nu, haha. och ha den typ föralltid ;D
ska vi hitta på något i helgen? :)

2008-05-07 @ 20:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0