Nu är jag hemma!

Hejsan! Nu har jag kommit hem från Varberg. Och ett blommigt fodral har också följt med mig hem, från Gina Tricot. Det hängde där och väntade på att jag skulle dyka upp:) Tihi! Nu är det mitt och jag ska slita ut det med värdighet:) Så, vad har ni hittat på? Det känns som det var en evighet sedan jag riktigt bloggade. Men det var ju bara tre dagar sedan. Nu är det slut på de där tråktråkiga korta inläggen, nu ska det minsann och da' bli riktiga bullar. Haha!

Imorgon ska jag ut och röra på mig. Och det förståss, jag måste ju visa alla söta bilder på mig och kussingarna:) Jag håller på att ladda kameran så det kommer ta ett par timmar men sedan kan jag lägga upp dem. Så söta de blev! Men nu, medan jag väntar på den sega kameran, ska Sally ner och äta mat. Jag är vrålhungrig!


Pussar!

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: ååh tack så mycket, det värmer! :)

2008-05-03 @ 20:03:44
URL: http://beccaffs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0