Nattbloggar;)

Hejsan på er! Idag har jag varit i Lund, trevlans till 250 procent! Jag och Katja gick en HEL del (haha motion ära bra!) och shoppade som crazy frogs:) Katja fick med sig hem ett par sötsötsnygga balskor, en gräddvit klänning och smink. Jag köpte ett par underbara skor som jag länge velat ha, en ring och en klänning. Sedan fick jag en söt skjorta av Katja som jag under många år gått och suktat efter. Åh, lyckan stiger:) Synd bara att jag råkade glömma ringen I Lund men Katja ska skicka den på posten + ett par skor som jag också råkade lämna kvar. Vi var också hos katjas pojkvään Erik där de hade typ en förfest. Men det var mysigt. Haha, tyvärr var det nästan bara jag och Katja som hade chipsskålen inom räckhåll så ja, man la väl dit några kilon där;) Haha, men det är bara bra. Så, nu är klockan ett, och här sitter jag halvdåsig. Höhö, måste upp vid femtiden om jag ska hinna med alla uppsatser och läxor jag har till måndagen. Ojojoj, hur ska det gå? Fortsättning följer imorgon haha. Nu ska jag sova. God natti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0