Morsning °*..*°

Hej på er! Hur har ni det en sådan här skön fredag? Idag har jag bara vimlat runt som ett stort snömoln. Går nämligen runt i ett STORT, vitt täcke och gömmer mig där under med min röda, fula näsa.. Ja, det är inte kul att va sjuk. Men på måndag ska jag vara frisk. Åh, förresten, jag kommer inte kunna följa Ellen in till Malmö. Fan vad besviken man kan bli på denna urdumma förkylning som bara kommer. Visst, först tänker man "det skulle vara skönt med en förkylning nu så man kan stanna hemma och sova hela dagarna", men när man blir sjuk önskar man att man tänkt tvärt om. Haha, ett klassiskt fel;) I alla fall, nu sitter jag och Alice och tittar på film. Ja, Alice är faktiskt också hemma idag. Igår var hon i Lund och tävlade mot resten av skolorna i Sverige om att vinna Teknikåttan. Om ni såg på nyheterna på tvåan igårkväll så tror jag inte ni gick miste om de skillade Simrishamnarna. De är skillade men vann tyvärr inte. Menmen dte var ju skitandes kul att de kom så långt:) Nu ska jag göra mig något varmt att dricka, det behöver min onda hals. Puss och kram, skummbanan <3

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

krya på dig!

2008-05-23 @ 14:16:36
URL: http://glitterandbling.blogg.se/
Postat av: Anonym

krya på dig

2008-05-23 @ 15:16:04
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: tack :D kul att höra!

2008-05-23 @ 16:41:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0