Lite från Polen

Ja, vi besökte ju Polen, förra veckan till och med. Från resan har jag en massa bilder. Lite roligt faktiskt. Nu har jag flera minnen därifrån.



Detta fotografiet är från resan dit:) Finfin utsikt, men vaarmt!



Fy fasen vad det blåste uppe på däck. Jag och Frida fick stå med böjda knän för att inte blåsa omkull:P Haha, det måste sett roligt ut;)



Här är Beatrice. Bis! Hon står med sin nyköpta käpp i Krakow, på det största torget i Europa.



Haha, okej, här var vi lite dumma av oss:P Vi fick nämligen för oss att lura vår lärare att vi (eller jag:P) hade drukit öl. Vi tog ut citronen och sugrören (haha det var iste) och tog ett foto. Men det ser ju inte alls ut som öl. Jag frågade till och med en person i baren om han kudne lista ut vad det var för dricka och han bara: "Nej, det är definitivt inte öl". Haha, där fick man. Men men jag tyckte det fanns lite likheter.



Blev faktiskt riktigt nöjd med den här bilden. Den blev cool:P Tog den när vi svuschade förbi med tåget. Nattåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0