Hejsan!

Fortfarande sjuk:( Hur länge ska det hålla i sig (?) kan man undra. Haha, jag har tröttnat ganska mycket på min röda näsa som hela tiden dyker upp i spegeln. Haha, men nu har jag fått sovit, ganska gott. Jag vaknade nämligen vid fyratiden av höga fyllerop. Det var några grabbar som hade roligt på gatan. Jag kunde tyvärr inte se dem (vi har nämligen ett stort träd ivägen) men hörde dem, ja det gjorde jag.

Idag ska jag nog käka jordgubbar, som igår, med Ben&Jerry's goda vaniljglass. O, vad gott! Sedan ska jag råplugga. I nu snart en vecka har jag inte kunnat göra ett skvatt. Jag är långt bak om man säger så. Men jag ska hinna:) Vi får snart sommarlov så det blir underbart. Sola ska jag göra och tappert försöka - och nu säger jag försöka eftersom jag inte är säker på om det kommer fungera - odla fram fräknar. Jag har aldrig haft fräknar förut. Har aldrig solat mycket förut men på detta sommarlovet ska det hända saker. Haha.. Nu ska jag läsa lite och sedan sticker jag ner efter lite fruukost. Vad gott. Är aphungrig. Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Lexie

jobbigt att vakna av fyllerop ;)

2008-05-24 @ 09:00:33
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: malin (:

bra skriven kommentar! håller verkligen med dig. med sådana tankar förs man bara bakåt i sin utveckling och som du säger - äter man orkar man ta i tu med sådana problem, men inte om man inte äter. usch, det är verkligen hemskt :(

2008-05-24 @ 10:47:35
URL: http://maalle.blogg.se/
Postat av: Jennie & Exxa

Tack för att du röstade igår! Resultatet finns nu i bloggen :) Hoppas du får en fin lördag, händer det något särskilt idag kanske? :)

2008-05-24 @ 11:44:28
URL: http://exxa.blogg.se/
Postat av: Frida

haha jag visste inte man kunde odla fram fräknar XD

2008-05-24 @ 13:08:02
Postat av: Sally

Frida: haha, man säger så, det låter lite roligare då:) vi ses på måndag, hoppas jag? eller komemr du då? Det måste du va? kram!

2008-05-24 @ 14:49:55
URL: http://sallydaisy.blogg.se/
Postat av: Frida

jaa jag kmr på måndag ^^

2008-05-24 @ 14:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0