Hej svejs, nu drar jag till Polen!

Åh, nu är det bara ungefär två timmar och femtio minuter innan vi ska åka. Hjälp vad kul det ska bli. Jag ska dokumentera hela resan till er!:) När jag kommer tillbaka kommer jag ha såå mycket att berätta:) Nu ska jag slänga mig i duschen, haha. Jag köpte ett bra schampo igår som gör att håret ser nytvättat ut längre. Det kan behövas! Vi har bara en chans på oss att duscha i Polen så då får man ha sina trix och knep:P Ni ska ha det superbra allihopa! Jag kommer instormande på fredag till mitt rum och sätter mig vid datorn på momangen. Hej svejs! /Sally

443677-339

Haha, den flummbilden bjuder jag på;) PUSS!


Kommentarer
Postat av: Carro

Oj va roligt det låter, hoppas du får en trevlig resa.

2008-05-13 @ 09:04:46
URL: http://carrobarrometer.blogg.se
Postat av: Michelle

Underbara shorts! :)

2008-05-13 @ 16:19:40
URL: http://ijustgotit.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Kommer sakna dig sötnöt<3

2008-05-13 @ 17:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0