Älskar att blogga

Åh, jag älskar verkligen att blogga. Och även om jag har halsfluss (vilket jag tror det är) så blir jag nästan som frisk när jag får blogga. :) Blir så himla glad av alla de fina kommentarerna:)

Jag och Alice har i princip varit bänkade framför tv:en hela dagen. Jag glömde helt bort tiden och nu är den kvart i fyra. Värst vad tiden kan gå snabbt. Haha, vi fick faktiskt hem Lotta flyttar hemifrån också. Astrid Lindgrens filmer. Så gulliga. Man får verkligen barndomsminnen när man tittar på dem. Haha, jag kommer ihåg när jag också klippte isönder min jumper bara för att Lotta gjorde det. Så sött.. Vilken var er favvofilm när ni var små? Jag kommer ihåg att jag älskade Alladin. Haha.. Min syster tyckte att Alfons Åberg var bäst. Jag brukade reta henne varje dag jag kom hem från dagis genom att säga att hon var kär i honom. Fy bomben vad hon blev sur. Mamma och pappa också, jag retade typ alltid Alice. Haha.. Men Alice var riktigt jobbig, hon målade alltid på väggarna med färgkritor och en gång hade hon klippt av en hel del av sitt hår med en leksakssax. Haha.. Oj vad mamma blev förvånad!

Nu ska jag ta en alvedon och gå och lägga mig en stund. Blärk, jag har 10000000 läxor och jag kommer inte hinna klart med dem. Men så går det om man är sjuk. Puss på er fina! <3 

Förresten! Ni vet den underbara klänningen från H&M? Jag har gått med i en utlottning om den. Den har så fina färger, liknar faktiskt den som jag köpte i Polen, tyget är nästan det samma. Det vore jättekul om ni också ville tävla. Kläningen som lottas ut är i storlken 36. Yiho, men jag tror den passar en 34:a också. Hoppas jag:) Här är i alla fall länken: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2678380 .



Fin va? Åh, I want it:) Jag får aldrig tag i de snyggesnygga kläderna som kommer ut i butikerna. Då måste jag först hitta en ledig dag så jag kan komma in till en storstad. Blä:P Ajja, ha en nice dag, kram!

Kommentarer
Postat av: LOUISE

Hej där, du missar väl inte min tävling om klänningen alla vill ha ? :)



Kram Louise

2008-05-21 @ 16:44:20
URL: http://www.metrobloggen.se/enhelcooltjej
Postat av: Jennie & Exxa

Vad härligt det låter :)

2008-05-21 @ 18:30:07
URL: http://exxa.blogg.se/
Postat av: Therese

Bevaka gärna min blogg på bloggkoll.com så att du håller dig uppdaterad om tävlingen. (: Dessutom kommer liknande tävlingar att dyka upp varje vecka. (:

2008-05-21 @ 22:39:29
URL: http://metrobloggen.se/thessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0