Musikal.

Vi spelade upp vår musikal idag, premiär. Lite pirrigt men riktigt roligt. Jag älskar att stå där uppe på scenen och ge allt. Jag kunde äntligen - för att vara lite självgod:P - mina repliker finemang och vi hade så kul så kul. Innan också dessutom. Vi hoppade ut och in genom fönster, käkade kakor och dansade som galningar. Sjöng titaniclåten också! Haha, så vackert:P  Synd att jag har slarvat bort min kamera. Jag skulle fotograferat min snygga outfit (haha). Isönderklippt t-shirt, sotig i ansiktet, ruffsigt hår, ja allt.



Kommentarer
Postat av: din filosofvän lovisa!!!!

JAG FOTADE DIN OUTFIT! adda msn and i will skicka bild!

2008-06-10 @ 00:15:09
Postat av: Klara

sjukt kul det har varit ändå :> kommer sakna dig jättemycket! / klarabellis

2008-06-10 @ 16:43:43
URL: http://zigenarliv.blogspot.com
Postat av: Anna

Häftig bild :)

2008-06-10 @ 18:55:07
URL: http://heeejanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0