Hejsan!

Hej! Igår pluggade jag nästan huvudet av mig. Jag satt nästan 13 timmar non stop med NO:n men hann ändå inte klart. Så nu siter jag här igen. Med en galen uppsats som jagar mig dessutom. Men jag kan i alla fall glädjas åt en roligrolig sak, NEJ två saker förresten:) Först så hittade jag nämligen en hundralapp och en massa kronor i fickan som jag hade gömt bort och sedan får jag reda på att jag har mvg i teknik. Liksom waaaaa vad roligt. Jag har jobbat stenhårt för detta och nu får jag reda på mitt betyg. Så skojsigt! Jag har lklickan dagens klädval, men den duma USB-sladden är väck så jag får leta ikväll. Ni måste ju se den snygga skjortan jag fick av Katja:) Nu ska jag plugga vidare, puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: HANNA

SALLY! grattis till ditt MVG <3

men snällllla, plugga inte ihjäl dig. till slut kommer du må så himla dåligt!

2008-06-02 @ 19:29:13
URL: http://hannalees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0