Veckans Simrishamnare!

Tjabba tjena! Idag va jag och Frida ute på stan för att hitta "V S" (veckans simrishamnare då). Först gick vi runt lite överallt och när vi hade vilat oss lite på min mammas jobb gick vi ut igen. Då hade Alma-Klara hakat på eftersom hon skulle til en vän. (Förresten så kommer ni att få se Alma-Klara i nästa "V S" då hon kommer ha på sig riktigt snygga kläder ^^) SÅ gick vi då där och så såg jag två tjejer som gick på andra sidan trottoaren. Och jag bara: "De mååste jag intevjua", men så kom såklart en bil, svischande förbi. Eller så va det tre bilar tror jag. Haha men jag hoppade och gjorde tecken åt dem att flytta på sig (de hade kommit upp på trottoaren eftersom de sladdade typ) och blev helt galen. Men jag lyckades springa efter dem med Alma-Klara och Frida efter mig. De förstod väl inte varför jag hoppade som en apa, eller närmaresagt betedde mig som en. haha, dessutom fick jag fram en massa svärord undertiden. Men för att komma till saken, så har jag då två stycken tjejer här som då blev "V S":) JihoO! Dessutom hette båda Louise!


443677-209

   

-  Namn? Louise
- Ålder? Jag är 22 år.
- vad har du för stil (och här fick jag avgöra^^ tihi!) Cool, egen stil, riktigt snyggt!
- Favoritaffär? Jag gillar vintageaffärer. (hehe, där hörde jag först: vinteraffärer)
- Vad tänker du bära i sommar?
Klänning, kjol

- Så vad har du nu på dig?
Mormors kofta
Lång kofta (som en tunika), Zara
Kjol (haha egentligen en topp)
Turkos t-shirt
Läderhandskar, från New Zealand
Strumpbyxor
Tygskor (gympa), Lacoste
Svart Chanel väska

- Läser du något modemagasin? Ja, Plaza, Modette (innan) och ELLE.
- Favoritshoppingstad? London och Köpenhamn


Det kommer fler bilder senare, och intervjuer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0