Trevlig morgon!

Morning alla läsare! Idag vaknade jag av en sommarlukt - jordgubbar! Jag låg där i ja, sisådär en halvtimme och laddade batterierna innan jag steg upp för att äta frukost. Som ni ser måste jag vara hemma idag, på grund av att jag var sy yr igår. Men det ska gå över:) Om det blir lite varmare så tänkte jag sätta mig ute på trädgårdstrappan och sola lite (såklart ska jag äta jordgubbar med grädde när jag sitter och solar). Göra läxor måste jag också. Jag har SO-läxa, NO-läxa, Engelskaläxa, Matte-läxa, franskaläxa och bildläxa. Mycket va? Ja! Haha. Men det är bara att ta itu med dem. Man lär ju sig mycket. Just nu sitter jag och skriver om örat. Haha.. Men ni får ha det suveränt! Hej so long! Förresten! Jag fick MVG på musikprovet vi hade. Jippie! Jag är så glad. Jag som trodde att jag inte kunde något om musik, rytm och harmoniiiier. Haha men det kunde jag visst;)


Kommentarer
Postat av: Frida

matte och bildläxa? :O vad e de för läxor?

2008-04-23 @ 12:24:43
Postat av: Sally

Till Frida: Hej! E du också hemma? Nej det är egentligen matte-läxa till provet och bildläxan är ju att hitta en konstnär och kriva om honom. Ha det bra, jag ringer dej!

2008-04-23 @ 12:40:13
URL: http://sallydaisy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0