Traddilej!

Haha, vad tycker du om mina "hejjanden"? Väldigt påhittiga haha. Just nu sitter jag och min mattebok här och har det mysigt. Haha, eller inte. Tänkte faktiskt sätta väckarklockan på sisådär halv sex så jag hinner gå ut lite och fixa igjordning mig. Det kommer ta en väldans tid eftersom jag inte vet vad jag ska ha på mig:P Men jag får väl rota lite och se om jag hittar något.

Mätt och belåten är jag efter kladdekakan jag bakade precis. Haha, mamma kom upp och frågade om det var jag som hade ätit allt som var utskuret från formen och jag sa "ja-a" lite oskyldigt. Hehe, hade tagit halva kakan:P Men jag behöver lägga på mig lite:P Vad händer annars i veckan då? Jo, jag ska iväg till Varberg på onsdag. Ska passa mina små kusiner <3 Nej, gud vad skojjigt det ska bli! De bor uppe i Varberg så jag får resa dit med bil och tåg. Då kanske det inte blir så mycket bloggande precis. Men jag ska försöka blogga lite på kvällarna:) Ha det bra, puss! <3



En kjol jag sydde till av en gammal tröja:) Snyggt va?

Kommentarer
Postat av: LINA

du... din bakgrund på bloggen är extremt snygg! får jag låna den kanske?! ;D

2008-04-27 @ 20:12:21
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Caroline

Tack! Gott det lät med kladdkaka....

2008-04-27 @ 20:22:14
URL: http://carolineannamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0