Tjohejsan!

Hej hej! Det känns som det var ett tag sedan jag bloggade, men här är jag igen! :) Det är fredag, en heeelt underbar dag. Ikväll blir det SUSHI. Love it <3 Är det någon mer som bara ääälskar sushi? Tralala.. Det känns bra med lite matnyttigt i magen, jag och Frida har liksom ätit varsin SIN 30 (två kulor, mjukglass, grädde, gräddbulle och topping) och delat på en stor pommes:) Det känns som det var evigheter sedan jag vågade stoppa i mig något sådant onyttigt som pommes. Haha. Vill ni se vad jag fyndade igår förresten? Riktigt härliga saker från Monki.



Jag bara älskar dem. Tröjan är oversize och ska sitta lite snätt över axeln. Skitsnyggt om man viker upp tröjärmarna så de blir kortare. Pumpsen är himmelsblåa, jeanstyg. Så söta:) Ska ha dem till skolavslutningen så egentligen ska jag inte visa dem riktigt ännu;) Haha, men det gör ingenting:) Tröjan kostade 350 kronor, likaså pumpsen:)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: hanna

snyyyggt! ge mej det? :)

2008-04-25 @ 22:44:20
URL: http://josefinhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0