Tjohej!

Hejsan svejsan! Hur har alla det idag? Jag har knappt någon tid att blogga idag eftersom läxorna har bildat en stoor hög, högre än Mont Everest, så de får jag ta itu med nu. Men jag kan iaf berätta att mitt underklädsset har kommit. Jiiiho! Så glad! I år ska det bli mer sol för mig. Haha, förra året badade jag inte ett skvatt, kanske doppa ena tån i vattnet. Sola ville jag inte heller. Haha, det blir nog inget bad för mig detta året heller men sola ska jag ^^. Haha, kanske ett litet dopp någon gång för blodcirkulationen men jag är inte så glad för att bada. Inte här nere i Skåne. Kanske Stens Huvud, där har de fint vatten men förra året va det såå kallt. Och här i Simrishamn blir det djupt så fort man sätter ner fötterna i vattnet. Dessutom är det mörkt vatten också. Jag gillar grunt vatten där man kan se sandbottnen. Då brukar jag ligga ner i vattnet och njuta av sommaren ^^. Så härligt. Haha, okej det kanske blir liite mer bad än vad jag tror men det beror också på om det är varmt vatten:P Jag är väldigt kräsen när det gäller sånt. Men nu ska jag ta itu med läxorna, sedan ska jag lääsa (<3), såå mysigt. Ha det så bra! Pussar! <3

Kommentarer
Postat av: Bibi

Haha okay=) ja skrev om min kamera hehe.. ha en fin dag!

2008-04-17 @ 20:08:47
URL: http://cherryberryh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0