Tjodelej!

Hejsan! Ja, idag har vädret varit super! Fint väder rakt in på kvällen också. Jag tror faktiskt att jag ska komma på ett sätt att komma upp på vår bod ute i trädgården. Det vore perfekt att kunna lägga sig där med en bok och sola:)

Jag har inte kunnat ta något fotografi på dagens klädval på grund av att min kamera fortfarande är urladdad. Ja, jag var riktigt lat igår så det blev ingenting gjort:P By the way, matteprovet är inställt tills imorgon. Jippie! Nu har jag ännu en dag kvar på mig att öva. Så jag ska nog börja med det nu. Imorgon ska dagens klädval in minsann och da!  Ha en suverän fortsättning på dagen, puss! <3

Kommentarer
Postat av: Olli

Kul att du tycker om min blogg!
Ha en super bra vecka och ta hand om dig tjejen!

2008-04-28 @ 20:45:31
URL: http://www.oliviaandreea.blogg.se
Postat av: hanna

hahahah, snygga rubriker du kommer på ;)
"tjodelej" :) PUSS GULLUNGE, ses i veckan? :)

2008-04-29 @ 16:25:36
URL: http://hannajosefins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0