Paus från pluggandet ^^

Här sitter jag och min kära vän matteboken. Ja, vi planerar vår bröllopsresa till Hawaii, ska bli mycket trevligt om jag får säga det själv. Nej, men såklart jag inte har gift mej med min mattebok ^^. Skulle va mkt tråktråk att ha en sån till make :P Hehe, jag som ni förstår så tar det låång tid för mig att pluggilliplugga. jag har räknat snart en sida i matteboken, applodera ^^, men det går tröögt:P Uppmuntra mej med lite fin akommentarer =) Förresten, när va de jag blogga sist? Hehe måste va för en haltimme sen eller lite mer... Puss!

Kommentarer
Postat av: G-K

Hur går det med svenskan då? ^^ Lite stavfel här och var men det gör ju inget för det är din egen sida ;)

2008-04-07 @ 19:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0