Morning korsning!

Hejsan! Idag är det srålande väder:) Haha, jag hade satt väckarklockan på 6 men nej, såklart somnar jag om och går istället upp 7. Typiskt mig:P I alla fall så är det nationellt prov i matte idag. Hoppas det går bra säger jag bara. Sedan ska jag till tandläkaren :S ööööhhh... Hatar att gå dit. Jag är så rädd för att ha hål. Och den där fotografi-saken där man ska foografera tänderna är för hemsk. Det gör ont som tusan. Men det är bara att stå ut. Nu ska jag ner till köket och dricka smoothie (hallon, banan och baniljyoughurt). Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Mingla

tack för rådet :). jag ska faktiskt vänta en vecka innan jag lägger mig i solariet. :) har helgen varit bra?

2008-04-28 @ 18:01:34
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0