Min outfit today ^^

Hejsan! Detta är då mitt klädval som jag gjorde idag. Jag hade på mig två klänningar. Ja, låter inte det konstigt? Men det blev riktigt snyggt faktiskt! Eftersom den ena är lite kort, och jag ville inte ha jeans idag, så tog jag bara en klänning till och hade den under. Haha! Det blev faktiskt coolt. Man måste våga mixa och matsha ibland även om det låter helt knäppt. Men här har ni ett par bilder.

443677-104

      

- Marinblå klänning/tunika, H&M (beställde online)
- Grå basklänning, H&M
- Blåa armband, Glitter (köpte två rosa också^^)
- Grå, mysmysig jacka, H&M
- Halsduk, Lindex
- Stövlar, Vagabond

Så ja, detta va då min outfit jag hade på mig idag. Hoppas ni tkr om den, puss!

Kommentarer
Postat av: Lina

Svar: Tack tack, ;)

2008-04-08 @ 18:25:50
URL: http://higher.blogg.se
Postat av: ellen

skitsnyggt :D:D jag snor lite kläder av dig nästa gång jag kommer och hälsar på ;PP

2008-04-08 @ 19:51:19
Postat av: Rebecca

skitsnygg jacka!! :P hur mkt kostade den? Var det länge sen du köpte den, för jag tänkte om den finns kvar i affärerna :) du har en intressant kreativ klädstil!

2008-04-10 @ 00:49:32
Postat av: Sally

Svar till Rebecca:
Hej! Va kul att du tyckte om den! Den gick faktiskt på 998 kronor. Dyr men jag ville så gärna ha den. Jag köpte den i början av vintern detta året, så jag är väldigt osäker på om den finns kvar. Du kan ju alltid kolla, de brukar ju ha andra snygga jackor också. Ha det bra

2008-04-10 @ 07:08:17
Postat av: Sofia

Hejhej!!
haha jag kände två av V.S!!! Stina och jag ska till USA samtidigt!!
Kramar

2008-04-11 @ 22:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0