Lördag!

Tjena moss! Idag vart de lördag. Nu sitter jag vid mitt skrivbord och käkar en jättegod frukost. Hehe, en macka med ost och gurka och lite mangoproviva som ska va så nyttig och bra för ens hälsa. Mmm, vad gott! Förresten så måste jag nog avskjuta mina tankar på att hitta "V S" idag:( Eftersom det regnar så tror jag inte att det blir så populärt att vara ute. Dessutom kan kameran bli förstörd. Men jag ger inte upp hoppet för att det regnar. Jag gör mina intervjufrågor idag och imorgon kör jag stan;) Hoppas det låter bra.

Vad ska jag hitta på idag då? Visst ja:( Jag måste kanske lämna tillbaka mina nya fina skor. Egentligen skulle jag testa lite snabbt här hemma om de var i rätta storleken, vilket jag trodde då. Men i affären fich jag testa skorna med nylonstrumpor och det var kanske inte så smart eftersom nylonstrumpor är väldigt tunna och jag har ganska tjocka strumpor i garderoben. Ingenting fungerade.. Så det blir väl till att lämna tillbaka dem. Arrh.. Igår gick allting bra, idag är det inte fullt så kul. Beror dels på att det regnar och är pissväder ute. Varför kunde vi inte ha sol idag? Haha, det går ju inte att bestämma men om jag kunde styra över vädret skulle solen va lysande fin idag och inget regn :) Haha. Senare i eftermiddag tror jag att jag ska hjälpa mormor med att putsa hennes fönster. Tror att jag ska göra de om det slutat regna.

Vad ska alla andra hitta på i helgen då? Hoppas det är nåt rooligt:) Jag ska i alla fall kolla på den där filmen med Paris Hilton, hoppas den är bra:) Alice vill också ta en titt på den. Så vi kollar på den tillsammans. Nu ska jag gott amig med lite kolor. Älskar Werther's Orginalkolor. Men nu ska jag dra, ska kolla på filmen nu. Jag berättar mer  om den om den är bra! Pussar!!

_________________________________________________________________________________________
Hej igen! Nu är klockan snart ett. Ska till mormor snart i alla fall, nu har det slutat regna. Fasen också, då kunde jag gått ut på stan. Men nu hinner jag inte det. Jag kan ta det imorgon ändå. Hehe, har kollat klart på filmen. Den var väldigt konstig:S Den påminde mig om American Pie och jag gillar inte sånna filmer. Ush! :P Om du tycker som jag, kolal inte på den då. Jag har ätit en massa kolor. Jag kan inte få nog av dem. Haha, men nu ska jag vara nyttig resten av veckan. Men vi får väl se om det slinker ner nån godisbit i alla fall.

443677-34

Nej, nu måste jag gå till skoaffären och lämna tillbaka skorna. Hm.. Jag som hade bestämt mig för att behålla dem så funkar dem inte när jag testar dem hemma. Men jag ska försöka hitta ett par anekboots istället. Kanske åker till Malmö eller Ystad. Men nu ska jag byts om till riktiga kläder och inte myskläder:) Vi ska käka våfflor hos mormor, myyysigt..


Nu blev klockan helt plötsligt sju. Tiden går snabbt haha. Tänkte kila iväg till affären och köpa ett block som jag kan kladda ner mina intervjufrågor i som jag ska ställa imorgon. Hoppas vi hittar någon med riktigt snygg outfit. Hej så länge! Lägger upp bild på dagens klädval senare ikväll. Puss!

Kommentarer
Postat av: G-K

Tjena, vadå riktiga kläder? Jag brukar ju ha på mig lite myskläder ibland så var försiktig med vad du säga ;) Kram

2008-04-07 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0