Längtat!

Shit pomfritt va jag har längtat efter att få skriva i bloggen, och efter alla läsare såklart! Jag har inte kunnat skriva i bloggen på jättelänge känns det som.. Men nu är jag tbx! Har en massa saker att berätta!

Idag va jag då i skolan. Vi hade TVÅ prov som jag berättade om igår. Tralala, men nu är det över, JIPIE! Nu väntas bara ett prov imorrn också. Är det någon som längtar till somarlovet, jag gör som in i bomben! Haha. Idag, på musiken så satt vi och lyssnade på bland annat klassisk musik som vi skulle tyda. Och plötsligt när vår lärare stod där framma vid tavlan så rapar han! Visst, det va ju svårt att fatta att det va en rap först, innan han sa: "Vaddå? Får inte vuxna människor rapa?". Hade han inte sagt det skulle jag inte fått ett sjuhelsike skrattanfall och vi skulle inte behöva ta rast heller för den delen. Alla skrattade och ja, såklart, fick skrattårar så det rann ner på kinderna. Jag vet, du tänker säkert att det va omoget att skratta åt en rap men den hade ett sånt klang, och den va sååå långsam så alla hörde den. Guud ja, vi va som sagt tvungna att ta rast på grund av att alla skrattade så mkt. Jag tyckte det va synd om vår lärare men skrattet gick inte att hejda och dessutom såg han inte ut att ta illa upp. Hoppas inte det=(. Hehe.. Men imorrn får man väl återställa det med att göra bra ifrån sig på provet, vilket jag borde öva på nu:P Men jag orkar verkligen inte, jag väntar liiite ^^. Ska först blogga lite till. Haha. Vad har ni annars gjort i veckan? Har bara gått två dagar men ändån. Jag har vunnit budet på den där skinnjackan förresten. Det har jag redan berättat men vill säga det igen. Är sååå lycklig. Ska fota den IRL senare när den kommit på posten. ooo, vad jag läntar. Men nu ska jag lägga in dagens klädval. Bara så ni vet så är det inte så jättebra bilder. Jag var tvungen att ta dem i skolan eftersom jag har blivit sjusovare på sista tiden. Jag måste verkligen byta larm på mobilen. Nu är jag så van vid det så jag inte märker att den ringer. Jag brukar drömma om ljudet när det sätts igång också. De e väääldigt irriterande eftersom man då tror det bara är en dröm och inte stiger upp. Men men, jag måste kanske börja använda min riktiga väckarklocka, fastän den låter "tick tack tick tack" så man blir öronbedövad. Hehe. Men ha det bra sålänge, ska snart blogga igen, ska bara lägga in dagens klädval. Puss så länge! <3<3


Kommentarer
Postat av: Man och mode

tjosan :D! kolla gärna in min tävling om 500 kronor i presentkort på länken: http://manochmode.blogg.se/1207422842_tvling_vinn_500_krono.html CIAO! :D

2008-04-08 @ 17:33:11
URL: http://manochmode.blogg.se
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar & tävlingar! jag tar äver beställningar :)

2008-04-08 @ 17:36:31
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: Lina

Svara gärna på dagens fråga i mitt senaste inlägg,;)

2008-04-08 @ 17:43:09
URL: http://higher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0