Kvällsning!

Hejsan! Har precis kommit hem från Malmö :) Oo, jag är så happy;) Jag köpte den EFTERLÄNGTADE tjocktröjan från Monki och ett par snyggillisnygga klackskor (i jeanstyg). Yeah! Sedan var vi på workshop på ett gymnasie, shit avd kul vi hade! Kände inte en enda men vi skulle göra en stol i grupper så det var bara att sammarbeta. Jätteskojj! Ja, vad har hänt annars då? Inget:P Haha jag somnade om imorse efter det att jag hade bloggat så jag fick ingen tid åt matten. Grr.. Jag vet inte om jag kommer att klara nationella provet i matte nu. Men det får gå som det går. Jag kanske kanske hinner öva imorgon bittida. Lite snabbgenomgång:) Tihi! By the way, skorna och tröjan slänger jag upp på bild imorrn. Och ett par plagg från H&M som också kom idag. Pussar och kramar! <3 SOv så goott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0