Klar! Jippie!

Äntligen klar med SO:n, nu kan jag blogga för fullt! Jag försöker hitta en sk olavslutningsklänning men jag vet inteom jag vågar beställa en klänning från Forever21 eftersom frakten och tullen kostar en hel del. Kanske jag åker till Malmö snart och köper en underbar skolavslutningsklänning <3. Och skor behöver jag också. Vill ha de skorna jag visade innan idag men det bli nog svårt att hitta exakt likadana. Men man kan ju alltid försöka ^^.

Dagen har gått vääldigt långsamt. Hehe, fast klockan är bara tjugo i elva nu. Jag gick upp tidigt, trodde ju att jag skulle till skolan. O, på tal om det, nu kom jag på att jag inte har berättat att vi har fått se vårt spexfoto. Fy farao vad jag blev ful. Haha, jag såg helt konstig ut. En riktigt konstig min också. Jag har ett annat foto på mig själv när jag är sminkad till skogsvrå men det är nästan för fult för att visa. Men jag är snäll, så ni får se det. Men skratta inte ^^.

Frida och jag va då utklädda till skogsrån, och vi hade då vääldigt långa, gröna lakan på oss. Sminket var inte det bästa, men det va menat att det skulle se lite annorlunda ut eftersom rollerna vi var, bor i skogen och då hadevi "smink" från naturen.

 
Jag                    Frida

Jag ska lägga ut fotot när jag har fått det hemskickat men var förberedd på att jag och det andra skogsrpnet sticker ut som bara den:)

Men nu ska Sally dämpa sitt magkurrande med en STOR god macka =) Goodbye!

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Söt blogg! :)

2008-04-15 @ 13:15:01
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0