Jag gör smycken!

Todeloj! Haha, mitt nya "hej:ande".. Jag kom och tänka på att jag har en massa pärlor och det vore ju kul om jag använde dem till någonting så jag bestämde mig för att göra smycken. Ni får se hur dem blir lite senare i bloggen, eftersom det kommer ta ganska lång tid. Men läs och kommentera lite i bloggen sålänge ^^. Puss so long! <3 By the way, jag ska sortera ut lite kläder som jag ska gå med till second hand ^^ Kulkul!

Jag gjorde två armband! Det är väldigt enkla modeller, lätt att hitta material också. Jag tog nämligen ett snöre från en munktröja (går bra med skosnöre också) och fäste på två stora pärlor på. Och vipps, så har vi ett armband. Sedan kan man också piffa upp dem genom att sätta i en kedja som jag gjort på alternativ 2 :)

Alternativ 1                     Alternativ 2
     

Snyggt och enkelt!         Lite piffigare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0