Hittade den här..

Hittade den här kjolen som jag sydde i somras. Den är väldigt speciell, hehe, men jag gillar den. Det va bra att jag har lagt undan den så jag nu fick se den med nya ögon. Förut, när jag använde den i skolan, fick jag såklart konstiga blickar och kommentarer men då brydde jag mig inte. Men visst, jag blev förbannad. Jag känner hur ilskan bara aaaa i mig:P Tihi! En person sa när jag snackade med honom att alla skulle snacka om den kjolen på lunarstorm på kvällen. Fy farao vad jag blev sur! Och besviken på att inte människor kan respektera andra människor som vill vara sig själva. Men jag tänkte i alla fall visa upp den här i bloggen, och jag tror ni kommer tycka den är fin. Jag vet! Jag ska bära den i skolan! Igen! Men denna gången ska jag vara rätryggad och inte alls bry mig om vad de andra tycker och tänker. Jag skiter i dem ^^. Det ska bli kul. Vi får se om jag bär den nu i veckan. Jag ska i alla fall berätta om det. Ni vet, man får inte vara ovanlig i vår klass för då får man blir man ansedd som konstig. Ha! Knäppisar ^^..



Kommentera gäärna ^^.


Kommentarer
Postat av: ellen

jättesnygg ;D Alla andra kan bara ta sig någonstans. Vill du att jag ska slå dem? Ge mig namn bara hahah.

Ring mig imorgon

2008-04-06 @ 20:44:20
Postat av: jeem

haha naawe skiit i andra vad de tycker, har på dig vad du vill .. dom ska vääl inte gå runt och komentrera vad du ska ha på dej alla ha inte samma smak ju .. ''/
jag tycker den kjolen e skiit cool :D men ha det braa :D !!! HOLA xD

2008-04-06 @ 21:37:49
Postat av: Sally

Till Jemsan: taack

2008-04-07 @ 15:02:49
URL: http://sallydaisy.blogg.se
Postat av: G-K

Men ska du strunta i alla fina kommentarer som du fick av dina kompisar?>:( Det är ju inte bara idioter som går i vår klass;) och var kan man sticka ut utan att anses vara annorlunda?:o Tycker fortfarande att kjolen är skitsöt!! :D Kram

2008-04-07 @ 20:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0