Hejsan!

Hello! Igår ringde vår lärare och sa att vi skulle skippa franskan på morgonen, så jag hare sovmorgon till halv tio! Jiiho. Jag hade velat stanna i sängen till halv nio men eftersom jag blev väckt av byggarbetarna över gatan (som alltid väcker mig med sånger, kanske det är avsiktligt haha). De disskuterade typ vilket trä de skulle köpa in, och vem kan sova då? Så irriterande men men, då har jag mer tid för bloggen! Yeah!
 
Så, vad händer idag? Jag ska hjälpa mormor med att handla, och gå ut med Frida ska jag också:) Innan brukade vi alltid jogga men nu har vi slutat med det fast vi tänker på att börja igen. Okej, vi har inte världens bästa kondition om man får erkänna:P Haha, jag tror jag är långsam som en sengångare. Så det är därför vi ska ut och jogga. Men idag blir det minsann promenader. Vad skönt det är med sovmorgnar:) Jag älskar att sitta framför bloggen så här tidigt på morgonen ^^. Jag tror jag ska ut för att hitta "V S"  idag. Egentligen skulle jag göra det igår, men jag va för allergisk då. Jag är allergisk mot pollen så det skulle va för jobbigt att gå omkring och snyta sig när jag också ska intervjua. Haha, ja men nu ska jag ner och äta frukost. Bäst att jag avrundar nu, annars kommer väl ni få fyrkantiga ögon. Vänta förresten! Jag måste ju berätta en sak. Jo, min systers klass gick vidare i teknikåttan för ett tag sedan. De tävlade mot några skolor och gick vidare igen. Igår så tävlade de igen, och de vann! Över hela Skåne. Wiiihoo! De fick också ca 7500 kronor. Nästa gång de tävlar så tror jag priset är 10.000 kronor men jag är inte säker. Men skojjigt va? Haha, när vi gick i åttan så kom vi inte ens vidare på den första nivån, hehe. Men nu är vi smartare:P Synd att det inte finns "teknik 9:an". Men so m sagt, nu ska jag ner och käka frukost, kanse blir det en macka:) Men jag lägger in dagens klädval i eftermiddag, kan ske ikväll eftersom jag har mycket för mig ^^. Puss o kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0