Good morning!

Tjoho! Idag är solen på topp! Det är riktigt varmt i mitt rum. Jag ska nog äta en riktigt god frukost och sen gå ut på promenad ^^. Jag tror inte det är sola-sig-väder annars skulle jag lugnt ta ner madrassen ut till trädgården och lägga mig där med en milkshake. Och en bok förståss! Vad härligt! Asså, nu kan jag knappt bärja mig till sommaren. Vill ha sommarlov nu! Haha. Men det är det måånga som vill ha. Tack föresten för alla fina kommentarer! Jag har inte kunnat svara på alla men jag hoppas det är okej:) Idag ska jag också fortsätta göra lite smycken ^^ Kanske ett par örhängen. Jag har gjort örhängen innan men de blev för klumpiga så jag gör nog om dem. Det kommer bli super! Tyckte du om armbanden/armbandet jag gjorde igår? Väldigt enkelt att göra dem, testa gärna själv! =((^.^))= Fin gubbe? Haha, lärde mig den igår. Hur har ni det med vädret förresten? Igår va det jätteregnit här, va ute en gång:P Inte så lång runda men man ville inte gå ut i regnet. Men oj! Nu kurrar min mage, jag ska ner och äta frukost nu (pannkakor). Jag bloggar senare, puss!


443677-172

Kommentarer
Postat av: J.Carlsson

ha en trevlig dag!

2008-04-13 @ 10:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0