God natt kära läsare!

Tjo! Fick lust att blogga igen. Ska snart gå och lägga mig. Jag tänkte nämligen vara ltie pigg imorgon. Man måste få sin skönhetssömn vettu:)  Idag har jag tagit lite fräcka bilder. Tänkte ha en som visningsbild men det fungerade inte. Imorgon ska jag banne mig hitta ett annat ställe att ta dagens klädval på. Jag menar, det är ju inte så uppfriskande att se en spegel i mitt rum varje gång. Så det ska nog bli lite utebilder ^^. Jag har precis läst ut en Lotta-bok. Haha, jag är ett fan av de böckerna. Nu måste jag gå och lägga mig om jag ska få min "skönhetssömn". Hej so long!

Kommentarer
Postat av: Katya

Tack! gillar din blogg oxå!

2008-04-20 @ 22:25:18
URL: http://www.katyas.blogg.se
Postat av: Evelina

Ha en riktigt bra dag!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0