God morgoon! :)

Hejsan alla glada! Idag är det bättre väder för en pollenallergiker som jag ;) Det ser ut att bli regn, yees! Idag ska jag ägna mig åt  mitt berg av läxor. Trevligt? Nej. Måste göra dem:P O, imorgon är det nationellt prov i engelska, muntligt! Hur ska det gå.. ?? Hoppas inte att jag skämmer ut mig, som vanligt! Jag sa något konstigt på engelskalektionen förra gången, vet nog inte vad jag själv sa.. Hehe.. Men jag ska försöka att säga saker som inte går över gränsen. En gång skulle jag säga att Elisabet tycker om att vara på höbollarna hos Kim, så så jag Elisabt likes to be on the haleballs. Och sedan skrattade alla, och ja, ni förstår antagligen att jag råkade säga något snusk istället. Höhö, varför ska jag alltid skämma ut mig?:P Haha, jag är väl född för att underhålla samhället. Men jag lyckas ju iaf :) Tralala. En gång skulle vi redovisa om en sjukdom på NO:n. Då skulle jag komma ihåg en förkortning av en medicin, eller nåt åt det hållet, så jag började sjunga förkortningen och dansa runt lite. Och vet ni vad jag märkte!? Jag dansade runt någon, kommer inte håg vem det va, men så jäkla pinsamt! Haha! Och alla såg det. Och jag visste inte att jag liksom "dansade" så fult. Dessutom såg jag inte att alla va i klassrummet. Ahhhhgggrrr.. haha.. Men nu ska jag nog klä på mig. Igår blev det mjukisbyxor, så dagens klädval blev något jag inte ville fota:P Haha, men idag får vi väl se hur det blir. Ha det bra, puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, det är dock INTE regn!
skitfint väder ju (:

2008-04-20 @ 12:23:24
URL: http://josefinhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0