Go natt söta läsare ^^

Nu är det boms i säng för mej ^^. Har precis vatt och duschat, sköt upp det väldigt länge hehe. Hatar att duscha. Men i alla fall så är Frida på besök, lilla tossan. Hon ska sova över och vi studat som grisar;) Förresten! Varför lägger vi över allt på grisarna? Har de inte redan fått nog? Vi använder meningar som "Smutsig som en gris", "Hungrig som en gris", "Tjock som en gris" och så vidare och vidare. Kan vi inte bara använda orden som de är? Stackars små grisar. De har säkert fått nog för läängesen. Jag tycker att alla borde sluta med sådana anklagelser mot girsarna. Nej, nu blir det en ändring, jag ska aldrig säga ågot taskigt om grisar igen. De är söta och nyttiga djur. Tihi! Men sov så gott, pys i säng med dej nu vettja, de ska jag^^. Ha det bra och kommentera en massa. PS. Studerandet gick väl sådär, jag lärde mig i alla fall hur man ska ändra decimaltal till tiopotens. Men pusspuss och sov gott <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0