Go morron!

Har precis dragit mig själv upp ur sängen för en händelserik dag, not:P Idag ska jag tilbaka till skolan, känner mig mkt bättre. Igår va det jättefint väder, hoppas det blir det idag också. Haha, just nu ser det bara dimmigt och grått ut. Blä. Men fåglarna kvittrar, och då får man väl räkna med kråkornas fina sång också, och jag sak snart klä på mig för en låång skoldag med två prov. Dels nationella prpv i engelska (hörförståelse!) och franskaprov som jag inte kunde öva på igår. Men jag får bara hopaps på att det går suveränt. Jag visar upp dagens klädval senare för de som vill se men nu måste jag dra, vill ju inte komma försent heller:P Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0