Glass med jordgubbar, me like!

Har precis mumsat i mig en massa glass och jordgubbar. Ekologiska jordgubbar, stora som sjutton, och söta som socker. Åh,vad gott det var. Glassen var gammeldags vanilj och så söt att man nästan smälte. Gottgottgottgott.. Haha, snart ska jag lägga in dagens klädval ^^. Hmm.. Det var väldigt kallt idag så några snygga utomhusfotografier blev det då inte:P Just nu håller jag på att tvätta. Eller kanske inte just nunu haha men jag gör det ändå. Förresten! Jag kommer kanske inte kunna vara så "aktiv" på bloggen dessa dagar fram till söndagen. Jag ska ju resa iväg men jag ska försöka sno åt mig en dator på kvällarna:) Kameran tar jag sååklaart med mig så ni ska få se mina söta små kussingar (kusiner:P). Ni kommer tycka de är sockersöta:) Men nu ska Sally gå och lägga sig. Haha, ja ni tycker säkert det är tidigt men jag måste upp tidigt imorgon bittida så jag vill få lite sömn. Dessutom så bara lääängtar jag efter att få krypa ner bland de fluffiga kuddarna och läsa en Lotta-bok. O, o vad mysigt.. Ha det så gottgott, pussar och kramar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0