Fantastiskt!

Ojojoj, vad jag har varit duktig idag. Jag har nämligen druckit två glas mjölk. Usch, det har varit svårt att få ner det eftersom jag rakt ut sagt hatar smaken. Blärk! Gåshud får jag av det:P Men nu vill jag inte tänka på mjölk mer:S Urk! Hur har eran helg varit? Hoppas den har varit super! Och fint väder har vi haft:) Det är fortfarande 10 grader ute här. Mysigt. Jag hoppas jag kan vara ute lite mer i veckan. O, o vad jag längtar till skolan. Eller nej, vi har engelskt nationellt prov, muntligt!... Så jag längtar inte alls;) Tihi! Äsch det är bara att försöka göra sitt bästa. Jag ska ju ha det med Elisabt och Frida, vi tre tjejer, vi kommer rocka av ballarna;) Haha, ett nytt uttryck:P Eller kanske inte:P Nej, vad sugen jag blev på att läsa Lotta. Jag tror banne mig att jag gör det. Men ni får ha det suveränt! Puss och kram, bloggar imorgon och då ska jag såklart ta ett foto av min blommiga t-shirt, på och med ett par leggings till. O vad fint det kommer bli! <3

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Svar (Dagens outfit): Självklart ;) Jo, det har ju blivit väldigt stort om man säger så.. Tackar! Tycker du att jag har skön humor, så har ju du också skön humor ;D Ha det bra!

2008-04-20 @ 20:46:40
URL: http://analkanal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0