En till dagens klädval!

Ja, jag gick ut med Jem sedan, och då ville jag ha på mig nåt kuligt ^^ Så här blidde det:

443677-166

   

- T-shirt, Monki 99 kronor
- Sjal, Lindex
- Jeansshorts (klippte dem till jeans idag, ville inte ha dem lååånga ^^), H&M
- Strumpbyxor, Lindex
- Armband, H&M


Hehe, ja bilderna är lite uppochner men jag ska fixa till det ^^. Nu är klockan halv två, vill sova, men jag vill första läsa förståss! O jag är på blogghumör, synd att man är så trött bara:) Annars skulle jag kunna sitta uppe någon timme till och blogga =). Haha. Men vi ses imorgon, läs gärna min blogg då också, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Viann

svar: va bra att du ställer :) ja gör det!

2008-04-12 @ 23:25:05
URL: http://viiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0