En perfekt dag för våfflor

Hej igen! Precis hemkommen från mormor. Vi åt riktigt matiga våfflor med färska jorgubbar, sylt o grädde. Shit vad mätt jag är nu! Haha. Men jag fick förståss lite motion innan vi dränkte oss i våfflor. Först när jag hade kommit upp sa mormor att jag skulle gå och handla nåt att dricka och hushållspapper. Ja, det lät väldigt enkelt så jag sa att jag kom ihåg det och behövde därför ingen lapp:) Men när jag kom till ICA glömde ja såklart att köpa hushållspapper så ja va tvungen att springa upp igen och fråga vad de va ja skulle köpa igen o sen springa till ICA igen och handla det. Jobbigt! Men bra med motion, mormor bor liksom fem trappor upp så det va bara bra för min hälsa:)

Vädret är fortfarande som det va imorse. Tråktråk... Jag trodde det skulle sluta regna innan idag och bli lite varmare men näänä. Jag kan i alla fall glädjas åt att jag har min tjocka, mysiga halsduk jag kan burra in mig i :)

Blir du sugen? ^^
443677-35

443677-37 

Jordgubbar <3 Även om det va regnit ute och värsta gråmulet så fick man ändån värsta sommarkänslan när man tog en tugga:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0