Dagens klädval!

443677-25         


Jacka                     - JC, 210 kronor (rea!)
Sjal                        - Lindex, 129 kronor
Väska                    - Second Hand, 65 kronor
Tröja                      - Lindex, 99 kronor
Tygkor                   - Monki, 180 kronor
Halsband               - Fått av Moa och Matilda <3

Ja, detta var då va jag hade på mig idag ^^. Egentligen ville jag ha på mig en sval vårjacka, i skinn, från H&M men det ville inte vädret så det fick bli min nya "höstjacka" som jag hittade på rea häromdagen. Egentligen vill jag satsa på vårkläder nu men jag kunde ju inte ignorera priset.


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Snyggsnyggelisnygga kläder

2008-04-04 @ 17:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0