Beställt lite kläder på H&M

Jiho, nu har jag beställt lite snygga kläder på H&M. Jag tänker skicka tillbaka mitt Marimekko-underklädsset. Jag tyckte det var för stort, så jag ska lägga det på posten på måndag. Men nu tänker  jag visa det jag har beställt^^. Here it comes:

    
- Tjocktröja, 198 kronor (inte för att man behöver en tjocktröja nu när det är vår, men den verkar iaf vara riktigt mysig)
- Kjol, 149 kronor
- Randig t-shirt
(beställde den i lite större storlek så kan jag ha leggings under^^), 69:50 kronor
- Mysig sjal
200 cm, 79:50 kronor
- Fräcka solbrillor, röda, 59:50
(tror de kostade så:P)

Väldigt svart och vitt;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Snygga grejer!:D

Sv: Tack, va snällt!:)

Sov så gott och ha en toppenbra dag imorn!:)

Postat av: Emma

Hej
haft en bra helg?

2008-04-19 @ 23:45:47
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0