Alice sminkar!

Jo, det är så att Alice ska sminka hennes pojkvän Olle, och jag får äran att ta lite bilder på hur dte blir:) Jag tänker fråga Alice om hur hon gick till väga när hon skulle sminka Olle och så:) Så skojjigt! Men jag har också en sak till att berätta! Det är nämligen så att jag frågade i två klädesbutiker här i Simrishamn om jag kunde intervjua dem och kanske ta lite bilder av någon snygg outfit de sätter ihop. Och det gick!  Så i slutet av nästa vecka kommer ni att få se dessa intervjuer och outfits. Jag hoppas det blir skojjigt! Oj! Nu hör jag Olle skrika: "nej nej, du böjer inte dem". Haha, Alice ska antagligen böja ögonfransarna på honom. Haha, ajja ni får se resultatet av Olles sminkning senare ikväll:) Nu ska jag ner och mumsa i mig Ben and Jerry's glass:) Gott! Hej so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0